محل تبلیغات شما



این مقیاس توسط صفاری نیا(1390)، بر اساس نظریه لو و آلتمن(1992) و مطالعات تجربی جورجنسن و استدمن(2001) و کیل، موون و تارانت(2004) ساخته شده است. که دیدگاه نگرشی نسبت به دلبستگی مکان دارند. مقیاس مذکور، مشتمل بر 22 سوال می باشد که سه حیطه شناختی (هویت مکان)، عاطفی (دلبستگی عاطفی) و رفتاری (وابستگی مکان و پیوند اجتماعی)، دلبستگی مکان را می سنجد. تعداد سوالات: 22 تعداد صفحات: 6 شامل: پرسشنامه + نمره گذاری و تفسیر + روایی و پایایی نوع فایل: W .




هر چی که بخوای مکان ,دلبستگی ,، ,پرسشنامه ,فایل ,عاطفی ,پرسشنامه استاندارد ,دلبستگی مکان ,به مکان ,استاندارد دلبستگی ,دلبستگی به ,پرسشنامه استاندارد دلبستگیمنبع

بوروس فردریک اسکینر B.F.Skiner

گرمايش از كف

بیانیه بازیافت ،تعریف بازیافت ،اهداف اصلی پردازش و بازیافت مواد زاید جامد

ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایران

دانلود تحقیق اصول کنترل کيفيت

برنامه نویسی HTML و آموزش ASP.net

دانلود مقاله همزيستي برنج و باکتري (مقاله ترجمه شده از ژورنال معتبر)

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
موسسه خیریه سگال

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
LOwmik صنعت کشاورزی موزیک ویدیو آهنگ دکتر بازرگانی رحیم زاده تحلیل طلا و ارز طرح درس سواد آموزی پرسش مهر 20 آرش کمال نوین پروا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. Download The Lastest Music Albums